Masz pytania w sprawie rezerwacji lub Twojej podróży z FlixBus? Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz kontakt do naszego Biura Obsługi Klienta.
Aby Twoja podróż przebiegała przyjemnie, FlixBus przygotował szeroką ofertę usług na pokładzie.
Jeśli nie możesz odbyć zarezerwowanej podróży z FlixBus, znajdziesz tu wszystkie potrzebne informacje dotyczące anulowania i zmiany rezerwacji.
Szczegółowe informacje dotyczące anulowania i zmiany rezerwacji
Dzięki naszej aplikacji zawsze będziesz na bieżąco ze wszystkimi informacjami. Do czego służy i gdzie możesz ją pobrać, dowiesz się tutaj:
Przeczytaj najlepiej już przed podrożą nasze warunki przewozu bagażu. Zdziwisz się, jak dużo możesz zabrać ze sobą w podróż.
Nie chcesz przegapić konkursów lub akcji promocyjnych biletów za 5 zł? Nasz bezpłatny Newsletter FlixBus będzie Cię o wszystkim na bieżąco informował.
Jeśli wolisz zarezerwować bilet FlixBus w jednym z naszych biur sprzedaży biletów, nie ma problemu. Znajdziemy najbliższe biuro podróży w Twojej miejscowości.
Podróże to zawsze okazja, żeby coś zgubić. Do Biura Rzeczy Znalezionych FlixBus mogą się zgłaszać poszukujący i uczciwi znalazcy, aby pozostawione w autobusie rzeczy wróciły do swojego właściciela.
Bądź zawsze na bieżąco poinformowany o godzinach swoich odjazdów i przyjazdów! Dowiedz się tutaj o opóźnieniach lub kursowaniu autobusów zastępczych.